Thursday, December 11, 2008

Masca de par Carota

Brand: Kallos
Nume: Tratament pentru par Carota - Serical

Cantitate: 1000 ml
Pret: 15-17 lei
De unde poate fi cumparat: Din raioanele cu produse cosmetice ale magazinelor
Descriere: Este un produs regenerant pentru par pe baza de ulei de in si morcovi bogat in substante nutritive, acizi organici si saruri minerale. Este indicat pentru par gras, prevenind spalarea frecventa.
Variante: Gama contine si variante pentru par degradat, uscat pe baza de placenta, in ambalaj de culoare verde, pentru toate tipurile de par, cu lapte, in ambalaj de culoare albastra si una pe baza de fructe, tot pentru parul gras.
Ambalaj: este o cutie mare, de plastic, portocalie, cu capac care se infileteaza; este sigilata cu o folie sub capac.

Prima impresie: O masca de par de culoare portocalie, consistenta, cu un miros placut, usor de aplicat.

Perioada testata: Am folosit toate variantele din aceasta gama de cativa ani si le voi folosi in continuare. Am alternat si cu alte masti de par de la diverse firme.
Mod de aplicare: Se aplica in mod uniform pe parul spalat (umed). Dupa ce se lasa o jumatate de ora se clateste cu apa din abundenta, dupa care parul este pregatit de coafat.

Efect: Parul ramane moale, matasos, se coafeaza usor, miroase placut, se regenereaza si nu se mai ingrasa asa de repede.
Concluzii: Este cel mai ieftin tratament de par de pe piata, imi place si nu mai pot sa stau fara el, am mai incercat si alte produse, tot bune, dar cu preturi mult mai mari. Am respectat la inceput timpul de actionare, cca. 30 min, dar acum o folosesc in loc de balsam pentru ca nu am rabdare sa stau atat de mult cu ea pe cap. Celelalte variante sunt si mai placut mirositoare. Ca sa nu se ingrase parul repede se foloseste numai pe lungime. Pentru regenerarea parului o poti folosi si la radacina. Imi place ca parul ramane matasos, moale si parfumat.

Nota: Pentru raportul calitate pret ii dau nota 5 din 5
Autor: Sido

0 comments: