Monday, December 8, 2008

Fard de obraz Expert Wear Maybelline


Brand:
Maybelline New York
Companie: L'Oréal
Nume: Blush Expert Wear

Cantitate: 0.16 oz, 4.5 g
Pret: cam 15 - 20 de lei
De unde se cumpara: Centre comerciale, parfumerii, unele farmacii.
Descriere: Pentru o "imbujorare"frumoasa, naturala si de lunga durata. Fardul de obraz sub forma de pudra se aplica usor, iar formula sa confera tenului confort si un aspect natural. Il puteti aplica oricand si oriund, gratie pensulei moi de aplicare. (maybelline.ro)
Variante: Rose, Sweetheart rose, Peach, Chestnut brown, Earthy brown, Rosewood. Eu am nuanta Peach.
Ambalaj: E de 2 ori mai mare decat in poza. Are capac incolor, se desface usor; foarte practic.

Prima impresie: pudra compacta, textura pufoasa, poroasa. Usor de aplicat cu ajutorul pensulei, pot sa dozez cantitatea. Nuanta peach e de un roz-portocaliu deschis, mi se potriveste. Parfum dulceag de pudra.

Perioada de testare: Il am de vreo 2 ani, dar l-am folosit in medie o data pe saptamana, in cantitate mica, si inca mai am cam jumatate. L-am folosit in paralel si cu alte pudre sau farduri de obraz.
Mod de aplicare: Am folosit doar periuta lui.

Efect: Obraji catifelati, usor "peachy". Nu-mi place sa-mi incarc fata cu fard, asa ca blush-ul acesta e perfect, pentru ca nu risc sa pun prea mult din greseala.
Concluzii: Nuanta e perfecta pentru tenul meu. Imi place ca are pensula: pot sa-l iau in geanta si se aplica mai repede.
Nota: 5 din 5
Autor: Alex

0 comments: