Tuesday, December 2, 2008

Gel demachiant Bioflora


Brand: Bioflora

Companie: Laboratoires Magistra

Nume: Gel demachiant si de curatare pentru ten gras

Cantitate: 200 ml

Pret: ~27 ron

De unde poate fi cumparat:

Descriere: Curata tenul in profunzime. Normalizeaza secretia sebacee. Purifica tenul, inchide porii si netezeste pielea. Extractele naturale de pansea salbatica (calmante, decongestionante), de castravete (hidratant, purifiant), de salvie (astringente, inchid porii), sunt substante ce permit eliminarea usoara a tuturor urmelor de machiaj, curatand pielea in profunzime si indepartand impuritatile din porii dilatati.

Variante: Gama contine si variante pentru ten sensibil, uscat, mixt si cuperotic.

Ambalaj: Sticla de plastic, capacul se infileteaza. Design simplu, aduce a sticla de sampon.

Prima impresie: gel lichid, galben, cu parfum placut, nu curge mult. E ca un sapun lichid.

Perioada testata: Am folosit acest gel demachiant (mai mult in ambalaj de Floritene) din adolescenta (de vreo 7 ani) si il folosesc in continuare.

Mod de aplicare: Pe ambalaj scrie ca se aplica printr-un masaj usor cu varful degetelor pe fata si pe gat, apoi se indeparteaza cu o discheta demachianta imbibata cu apa, dimineata si seara. Insa eu il aplic ca pe un sapun lichid, apoi imi clatesc fata cu apa si are acelasi efect. Nu il folosesc in fiecare seara pentru ca nu ma machiez in fiecare zi, dar il folosesc in fiecare dimineata.

EFECT: Curata machiajul eficient si nu ma ustura cand imi intra in ochi. Insa pentru indepartarea totala a urmelor de rimel si de creion de ochi tot am nevoie de un demachiant special pentru ochi. Imi curata tenul de sebuum, insa daca nu folosesc tonic dupa aplicare, tenul se ingrasa mai repede.

Concluzii: un gel de curatare eficient, il recomand tuturor tinerilor (da, si baietilor). Raportul calitate/pret e OK. O sticla de 200 ml ma tine aproximativ 3-4 luni.

Rating: 4 din 5

0 comments: