Tuesday, December 16, 2008

Fond de ten Pure Makeup Maybelline

Brand: Maybelline New York
Companie: L'oréal
Nume: Pure.Makeup Gel-cream foundation

Pret: 20 lei
Cantitate: 30 ml
Descriere: Fond de ten gel cu 50% apa. Textura uniforma, usoara si mata pentru un aspect natural si sanatos al tenului. Nu acopera porii, contine musetel si aloe pentru un efect calmant.
Variante: In romania nu am vazut decat in 3 nuante: ivory, nude si sand. Eu am nuanta sand.
Ambalaj: Tub verde deschis, capacul se infileteaza.

Prima impresie: nu e nici pe departe gel. Textura e cremoasa si poroasa, ceva mai putin fluida. Imi place ca e mat. Nu are o putere de acoperire extraordinara. Parfum discret.

Perioada de testare: L-am folosit cam 2 ani de zile, dar foarte rar. L-am purtat la inceput cand mi l-am luat si din cand in cand mai tarziu, de plictiseala.
Mod de aplicare: L-am aplicat cu varfurile degetelor dupa o baza de machiaj si corector.

Efect: Da intr-adevar un aspect uniform si mat... de departe. De la 50 de cm arat super, dar de aproape se vad toate imperfectiunile si are un aspect uscat, de masca. Se si simte putin ca o masca dupa aplicare.
Concluzii: Il recomand doar daca te-ai saturat de aspectul lucios al tenului. Sau daca ai ten gras fara cosuri. Cu cat aplici mai mult, cu atat arata a masca. Raportul calitate-pret e ok.

Nota: 3.5 din 5
Autor: Alex