Saturday, December 6, 2008

Lotiune Tonica L'Oréal Hydra Confort

Brand: L'Oréal Paris
Nume: Tonique Velouté Hydra-Confort
Cantitate: 200 ml
Pret: aprox. 25 de lei
De unde se cumpara: centre comerciale, farmacii
Descriere: Tonifica delicat, improspateaza si rehidrateaza tenul uscat sau sensibil. Nu contine alcool.
Variante: Tonicul Hydra-Confort este pentru ten uscat si sensibil. Se gasesc si variante pentru ten normal sau mixt - Ideal Balance - sau pentru pielea matura lotiunea decongestionanta Age Perfect.
Ambalaj: Recipient incolor, se desface usor, design modern.

Prima impresie: Textura este fina, lichida si putin cremoasa. Fix aceasta textura cremoasa imi place, care il deosebeste de celelalte tonicuri. Culoarea este rozalie, mirosul placut.

Perioada testare: L-am primit acum doua luni. La inceput am fost putin sceptica, daca sa-l incerc sau nu. Am mare grija ce produse folosesc pentru fata; de obicei, daca imi place, raman fidela unui brand mult timp. Sunt bucuroasa ca l-am incercat, nu o sa mai revin la fostul tonic pe care l-am utilizat in ultimii 6 ani.
Mod de aplicare: Cu ajutorul unei dischete demachiante. Pui o cantitate suficienta si te stergi usor cu el pe fata, gat si decolteu.

Efect: Dupa ce folosesc gelul demachiant, pielea mea ramane foarte uscata. Inainte, dupa ce foloseam tonicul, senzatia de piele uscata ramanea. Cu tonicul L'Oréal Hydra-Confort acest lucru nu se mai intampla. Pielea mea este hidratata si catifelata.
Concluzii: Tonifica si hraneste foarte bine tenul uscat si sensibil. Mai ales acum, in zilele acestea friguroase, cand avem nevoie de extra-hidratare, e perfect.
Nota: 5 din 5.
Autor: Lori

1 comments:

Anonymous said...

Lori, tu foloseai un tonic pentru ten gras pentru ca ai un ten gras si ca sa nu-ti simti pielea uscata trebuia s-o hidratezi cu o crema de zi tot pt ten gras. Acum folosesti un tonic cremos, hidratant pentru ten uscat si sensibil si e normal sa-ti simti fata hidratata, ca nu mai are nevoie de crema dar niciodata nu-ti va regla secretia de sebum.