Saturday, December 6, 2008

Fond de ten Rimmel Recover


Brand: Rimmel London
Nume: Recover Illuminating Anti-fatigue Foundation
Cantitate: 30 ml
Pret: 27 lei
De unde se cumpara: centre comerciale, parfumerii.
Descriere: Complexul EnergyBoost energizeaza si reimprospateaza tenul. O formula iluminanta pentru un ten radios si un finisaj neted. Acoperire pentru toata ziua.
Variante: Eu am nuanta 200 Soft Beige. Mai exista si: 201 Classic Beige, 100 Ivory, 300 Sand, 303 True Nude.
Ambalaj: design practic, incape in orice gentuta, capacul se infileteaza.
Prima impresie: Textura subtire, sidefata, usor parfumata, alunecoasa. L-am cumparat in special pentru seara, dar parca prea luceste. Senzatie neplacuta pe fata de particule mici si alunecoase. Se intinde repede. Se demachiaza foarte usor.
Perioada testare: L-am cumparat acum 2 ani si l-am folosit de vreo 4-5 ori, in cateva seri de toamna-iarna cand ma plictiseam de fondul meu de ten pupa. Este o nuanta prea deschisa pentru bronzul meu de vara.
Mod de aplicare: nu am folosit buretel sau pensula, ci l-am aplicat cu varfurile degetelor. Se intinde usor si repede.
Efect: Intr-adevar par mai luminata la fata, mai radioasa. Dar depinde si de lumina in care se vede. La lumina zilei, de exemplu, mi se pare ca arata ca si cum as avea fata lucioasa de sebum.
Concluzii: Merge in unele seri cand ai cearcane si esti mohorita. Personal, nu-mi place sa-mi luceasca nasul si fruntea. Poate ca ar merge sub ochi si pe pometi, combinat cu un fond de ten mat, nu am incercat.
Nota: 3 din 5
Autor: Alex

0 comments: