Monday, December 15, 2008

Rimel Black+Long Deborah

Brand: Deborah Milano
Nume: Mascara Black+Long

Pret: 32 lei
Descriere: Deborah a dat acestei mascara un nume ce spune tot: negru si lung. Ce poate promite o mascara mai mult? Combinand o formula avansata cu un tub ergonomic s-a obtinut Black+Long, o mascara ce se aplica delicat, facand genele imposibil de lungi, imposibil, imposibil de negre si cu o curbura perfecta. Pigmentul unic Carbon Black ii da acestei mascara culoarea neagra, profunda. Formula contine si un polimer special ce imbunatateste considerabil luciul genelor. Panthenol-ul adauga o foarte necesara hidratare, astfel incat genele devin mai puternice si sanatoase. Disponibil doar in varianta neagra.
Ambalaj: Design elegant, periuta comoda, usor de aplicat.

Prima impresie: nu incarca genele, ba chiar le separa bine, efect de gene mai lungi.

Perioada de testare: M-am indragostit de acest rimel acum 2 ani si nu cred ca ne vom desparti prea curand. Nu m-a dezamagit niciodata.
Mod de aplicare: Nu am folosit niciodata baza de rimel inainte. Il aplic pur si simplu, dupa ce m-am fardat. Se demachiaza cam dificil, chiar si cu un demachiant special pentru ochi.

Efect: Genele nu sunt "imposibil de lungi", sunt doar mai negre, mai lungi si bine separate. Periuta e foarte buna si nu-mi incarca genele. M-a tinut si 18 ore, nu doar o data. Incepe sa se usuce dupa vreo 4-5 luni.
Concluzii: E rimelul perfect pentru genele mele. Raportul calitate/pret este de-a dreptul ametitor. Daca stii alt rimel mai bun pentru alungirea genelor, care nu le incarca, te provoc sa-mi scrii despre el.

Nota: 5 din 5
Autor: Alex

7 comments:

Anonymous said...

M-ai convins sa il incerc. Nu stiam mai nimic despre produsele Deborah, dar rimelul asta sigur o sa-l caut sa il vad mai de-aproape. Eu am o problema cu rimelurile, am gene destul de frumoase, dese, relativ lungi si putin curbate, dar poate din cauza ca sunt dese [sau or fi pur si simplu mai ciudate :D] aproape orice rimel le incarca. Desi la alte fete / femei nici vorba de asa ceva. M-am mai impacat cu unele, dar asta doar 3-4 saptamani pana incepeau sa se usuce, sau chiar si inainte, dupa "cheful" genelor mele. Singurele care nu mi le incarcau [aproape] niciodata sunt rimelurile cu periuta de plastic - nu toate, doar cele cu o calitate cat de cat peste medie [de exemplu Maxfactor Masterpiece]. Insa cu alea parca nici nu as avea rimel pe gene, nu alungesc destul. In concluzie...crezi ca mi-ar fi bun asta, am sanse?
Mersi ;)

loredana said...

fetelor va rog sa imi spuneti si mie de unde as putea sa imi comand si eu rimelul...eu sunt din brasov si l-am avut dintr-o revista acum ceva timp si nu stiu de unde sa il iau!!!!!VAAAA ROOOOG.scrieti-mi pe adresa hodor_loredana@yahoo.com
Mersi mult,astept.

Anonymous said...

fetelor,o sa apara rimelul cu revista femeia pe luna martie 2010.asa ca fi-ti cu ochii pe chioscurile de ziare:)

Anonymous said...

acest rimel este acum la chioscurile cu ziare impreuna cu revista JOY la 12 lei,...grabitiva:)

Anonymous said...

A aparut rimelul cu revista Femeia din luna asta (martie 2010)

Anonymous said...

"fiti" se scrie legat si "grabiti-va" dezlegat,draga anonymous,fii nu ochii si pe gramatica limbii romane ,nu doar pe revistele de la chioscurile de ziare:)

Ralukyta said...

Fetelor, vreau si eu acest rimel! In ce magazin il pot gasi?
Eu am avut de la o revista din luna Noiembrie 2009 "Deborah Definitive Volume" si a fost suuuuper!
Multumesc